Future Consulting - IT Recruiting, Jobs, Beratung, Planung, Projektmanagement, Realisierung, Administration, Betrieb, Support, Schulung

HAUPTMENÜ

Projektdetails

zurück zur Übersicht Dokument ausdrucken direkt für dieses Projekt bewerben

Im Kundenauftrag suchen wir einen Mitarbeiter/eine Mitarbeiterin für das nachfolgend beschriebene Projekt.

Haben Sie Interesse? Dann senden Sie uns doch einfach Ihr persönliches Profil. Wir freuen uns über Ihre Nachricht.

Ihre Zusendung richten Sie bitte an bewerbung@future-consulting.de
oder melden sich telefonisch bei uns unter der 069 - 24 00 75-0


Projektdaten  
Referenznummer 220813
Projekttitel Business Consultant (m/w) im IT Service Management
Anzahl Positionen 1
Einsatzort München
Beginn 01.11.2017
Voraussichtliches Ende 01.12.2018
Dauer
Umfang Fulltime
Verlängerung möglich
Vertragsart Dienstvertrag
Angebotsabgabe beim Kunden 13.10.2017
Skills  
3-5+ experience in IT Service Design; Knowledge in ITIL; Knowledge and experience in Design Thinking good verbal skills; knowledge and experience in doing workshops with customs; Knowledge and experience in FNT Service Planet or identical Service Management Databases is a plus; Have the ability to understand customer business needs and support with IT systems. Language: German  
Projektbeschreibung  
Project: ITSM Service Design Expert The customer provides its internal clients the possibility to order IT Service via a IT Service Management Platform. Continuously there are onboardings of new IT Services onto the platform. Every IT Service Owner needs to define its service in Service Design Workshop. This is based on ITIL Books and uses the Design Thinking practice. Deliverables: - Create Service Charter using the Design Thinking Toolbox; - Delivering Workshop: Value Proposition Workshop, Customer Journey Workshop, Prototyping Workshop; - consolidate the outcomes of the workshops; - create the data structure of the new service in the Service Management Database (FNT Service Planet); - input of the data of the new service into the Service Management Database (SMDB); - Test the onboarded service and bring it into production; - Document the outcomes of the work and provide status reports

Ihr Future Consulting Team










ISO9001   ISO14001   Fair Company   Hoppenstedt Ranking 1